dimarts, 17 d’abril del 2007

BUFFFFFF, SENSACIONS........


Avui no tenia massa cosa que explicar-vos, referent a l'escalada, ahir dilluns és a dir descans !!!. Però sempre hi han històries i coses per explicar. És que ahir em va trucar el meu amic Patrick i em diu "tio que marxo tres dies a Siurana" . Tres dies entre setmana a escalar. Tres dies fanàtics i amb sol, solet...jo tindrè de ser feliç pensant que falta poc pel cap de setmana. Intentant trucar a la penya haviam si enganyo a algú per poder anar a Sant Coloma a tibar el dimecres a la tarda quan plegui a les 17 h del curro....Però llavors penso que si no fos per aquestes hores de feina no podria gaudir mai d'aquestes hores d'escalada i encara penso que per sort i en el fons sóc un afortunat. Quan ja ho tenia coll avall i ja m'havia autoconvençut he rebut un mail d'un vell amic, més fanàtic que els fanàtics, i em diu :"entre setmana et pots escapar per anar un dia a Tres Ponts ?"... Cullons tindrè de tornar a fer-me un acte de reflexió i fer un nou psicoanàlissis per entendre que m'està passant...La gent escala entre setmana !!!! i vosaltres ? Que foteu entre setmana ?.

El millor de tot plegat, però, és que el meu col·lega Patrick s'ho estarà passant bomba. I que amb el meu vell amic, sembla ser que recuperem una bella amistat...

Salut gent !!!!

Per cert les fotos que penjo son gentilessa del fotògraf Simon Carter

1 comentari:

Antoniu ha dit...

La gent és busca la vida per gaudir de més temps lliure.

Enrrera queden els dies en que els nostres pares es desvivien per la feina. Treballem perquè necesitem els diners ja que consignes com "el treball dignifica" ja no "colen".

Moltes felicitats pel teu amic retrobat. Les coses no passen perquè si.