divendres, 27 de juliol del 2007

ATENCIÓ: AVESPES A LA PARET DE L'OBAGA NEGRE


Be gent lo de l’ahir a la tarda va ser apoteòsic, quasi be podria dir que va ser quixotesc. Però els que vulgueu anar a escalar en aquesta paret us heu d’abstenir de fer-ho a la via “costa da morte” un fantàstic 6b de 33 metres. Que perquè? Molt fàcil ara mateix us u explico.

Com que a partir de les tres de la tarda aquesta paret passa a l’ombra el Xavi Pastor i jo mateix ens dirigim a aquest fantàstic pany de paret. Però està clar tot el dia li ha picat el sol i el lloc malgrat està a l’ombra està calentor, calentor (32 graus a l’ombra !!!!) tot està rescalfat.

Fem unes vietes per anar agafant el tacte i avans de posar-nos als 6c’s volem acabar d’agafar el to i ens posem en aquest 6b. Vaig pujant... passo per la secció “busties” arribo a la plaqueta tècnica, xapo i segueixo un pel més amunt (cal dir que aquí els punt allunyen una miqueta) quan de sobte flip, flip, flip i noto com una avespa s’entretén a “rostir-me” la meva pobra calva suada...”cullons Xavi quin mal...aquesta cabrona m’està rostint...” i el Xavi crida des d’abaix tio estàs envoltat d’avespes tirat i baixa....Que em tiri ? Ets boig ? Si tinc el seguro a can seixanta...Estic envoltat d’avespes i mentre penso això i u dic, estic fregit per tot arreu...mi fixo i al costat de la darrera xapa que e passat hi ha una eixam d’avespes....Pujo més ràpid que mai fins a l’erre. Estic tope picat...Acollonit i cabrejat... Amb aquesta escalfor les ties estan súper excitades. Ei Xavi la faràs no ?...Tranqui que agafo un branquillo i els i trinxo l’eixam (que innocent que soc!!!!) . Venga baixa’m. Baig equipat amb una branqueta de sabina d’uns trenta centimetres, pobre desgraciat !!!!. Quan encara no soc a un metre de l’eixam les ties em detecten i surten “zumbant” cap a mi i no us explico com hem deixen. Xavi baixem baixem ràpid.... I jo amb la branqueta a la mà.
Aquí comença la conversa amb més tàctiques anti avispes que s’hagi tingut mai a la història de l’escalada. Al final el Xavi s’equipa amb les ulleres de sol per si el piquen a la cara i amb una branca d’un metre i mitg. La via s’ha de desmuntar !!!! Però la imatge del Xavi és per pixar-se de riure (llàstima de càmera) puja per la via amb una branca de sabina penjada de l’arnès.... A partir d’ara serà: XP el destructor. Arriba a una distància prudencial de l’eixam (s’ha de dir que anteriorment ja ho havia intentat a pedrades i els hi va fer pesigolles) i em diu: tio que és més gran del que m’has dit !!!! Noi es que amb les presses... Agafa la seva arma i els hi fot un bon cop de pal i... “raca” totes contra ell, està envoltat per unes deu o quinze avespes el baixo més ràpid que l’sputnik quan entre a l’estratosfera. Buenu ara ja estem els dos picats.
L’eixam segueix allà. Ara em toca a mi. En definitiva fem la tàctica dels “apicultors” es a dir ben tapats. Hem poso un jaqueta per l’aigua que sempre porto (amb la calor que fot) em poso una samarreta que em tapa la calva i les orelles i ulleres de sol (quina pinta !!!!) i au amunt un altre cop. Arribo al costat de la zona “X” no parlo em dirigeixo al XP amb signes. No fos cas que l’enemic em detecti. Trec amb moviments curts i precisos la cinta. No m’han detectat !!!! mentre penso si tiro amunt o que faig...ja es tard TIOOOOOOOO baixa’m !!!!! i com que vaig tant protegit aquest cop tant sols rebo dues picades a les mans. Ja en porto 8 o 10. Estic fart i fregit !!!! Tiu s’ha acabat fem el 6a del costat i desmuntem la part de dalt i que les donguin pel sac... I amb aquestes que el Xavi diu una veritat com un temple. “De fet son valentes si a casa teva vingués el King-Kong a tocar-te els pebrots tu sortiries a mossegar-lo?...”
Jua, jua, jua, jua i em pixo de riure. Ara be això no s’acaba aquí un dia d’aquest aniré armat amb TDT i els i fotarè una fumada que ja en parlarem....
Fins aquí la nostra aventura d’ahir.
Doncs gent....ja ho sabeu a l’obaga negre hi ha avespes !!!!!!
Avui baixo a Tres Ponts que com a molt em pot caure un màster de l’universo pel cap
Bon cap de setmana

3 comentaris:

Antoniu ha dit...

Quin riure! ho sento per les picades però m'he imaginat els "kingons" atacant les avelles. Després els "jorners" tornant a fer incursions amb sofisticades armes.

Vinga Indiana, que no sigui res i per a la propera aventura.

ramon ha dit...

Ei Isidre.... si es que les vies de l'Obaga Negra sempre amaguen alguna que altre sorpresa jejjejejej, Tal i com diu el Miquel nomes d'imaginar la situació m'he fet un fart de riure, que consti que a mi ja m'ha passat alguna cosa semblant amb abelles i avespes, pero mai un eixam tant nombrós.
Vinga a cuidar-se i a fotra-li canya a l'Afterbite jejejej

Anònim ha dit...

DESPERTA FERRO
Sort en teniu que tot plegat va esser molt comic,que es preparin, no saben aqui han ferit la moral aquestes feres...,AIXO SI les cintes expres totes cap a casa.(com bons catalans)
A la propera no hi haura pietat ni sentiments ecologics, la vengança es serveix freda amigues. els catalans dels homes en fem pilans ,la terra per qui l'escala , la reconquesta almogaver esta al caure...no amics, no pasaran, sense dolor no hi ha gloria,. per que com diu Bob Marley
the only solution is a total destruccion¡¡¡.... calceu-vos col.lidopters suicides nosaltres mai us hagessim fet el mal que ens heu fet a vosaltres.

XP EL DESTRUCTOR
The natural abespes killer