dilluns, 20 d’agost del 2007

DIVENDRES !!!!


Ja n’ha passat un altre, es que quan t’hi poses passen que ni t’enteres...son els caps de setmana. Com que els començo el divendres a les tres es fan llargs, però passen...súper ràpid.
Com ja es norma el divendres sortideta amb bici: Miki, Ricard, Josep i jo. La idea era fer Ordino-Canilluuuu-Ordino (pel coll d’Ordino). Però vete-ho aquí que decidim fer Ordino-la Coma d’Arcalís (20 Km i 920 metres de desnivell). Doncs be no hem fet ni cinc quilòmetres que el Ricard ja ens posa en fila (que patirem avui!!!!) entre rialles i tonteries un tira l’altre afluixa i anar fent... Encara no som al Serrat que penso “ a la merda el pulsómetre” i paro l’alarma (no el pulsómetre) vaig súper sortit !!!! A les paelles del Serrat tinc una bona crisis, però apreto les dents i torno a agafar la roda del Miki i del Ricard que avui estan que se surten. Ara em trobo be i finalment e agafat el ritme. Pugem ràpids. Com que mel’s conec m’escapo sol, a les últimes paelles de la coma, però afluixo i tornem a estar junts (se que l’he cagat que em faran un sprint i em deixaran clavat). Dit i fet arribem a la recta final i em foten un canvi que em deixen clavat.
Posem el plat gran i al crit de Banzai, apretada de dents....182 pulsacions sense comentaris !!!!.

Perfil de velocista i plan renove pel casc
Penso que farem un baixadeta relaxada. Inocent; a mort fins Ordino. Una bona birreta i entre ja,ja,ji,ji cap a casa. Be el Miki encara ha de fer un altre coll d’Ordino....



Divendres que be la Massana Port de Cabús....

2 comentaris:

Antoniu ha dit...

Buenuuuuu

Arribo pel matí, miro el blog i que em trobo? Uns tios amb birres vestits de romanos, un perfil aerodinàmic i una altra foto amb més birres.

Tio canvia les fotos o la meva dona no em deixarà venir cap altre divendres. Carinyu t'ho prometo que anem a fer bici, no, bici amb B alta...

Sigui com sigui m'ho vaig passar teta, encara una cosa vull deixar clares un parell de coses:

1) El Ricard va ser qui va marcar el ritme plan locomotora Amstrong.

2) El Kantu (continua la confi, no?) no parava de xerrar. Quin tio! suposso que forma part del seu entrenu.

3) El Josep va demanar CocaCola light... sense comentaris

4) Després del tueste i la birra, coll d'Ordino i a casa. Puf vaig tardar 15' més que l'anada. La propera vegada els obligo a que m'acompanyin ;D

Ja tinc ganes de fer la propera sortida...

Anònim ha dit...

Feu uns blogs de p.ta mare, llàstima que infleu molt la sortida. Semblo un monstruo de la bici, i vaig ser l'únic que quasi peta el pulsometre.
Espero que el divendres em respecti el grupet i anem tranquilets, com el dia de la Rabassa.

Bona setmana i entreneu força

Ricard