dilluns, 21 de gener del 2008

VUIT HORES DE FEINA I UNA HORA DE FELICITAT


No és que la feina no em faci feliç, no és això, però està clar que no és el paradigma de la felicitat; tot i que la feina que faig m’apassiona…si no fos pels jefes.
Anem al principi de la història. Pel Nadal la Santa i el nanu em vàren regalar uns rollers skis de clàssic (mireu la fotillo), son la meva joguina, quand tinc una horeta surto disparat a fer-los rodar…i és que fer rollers es de les coses que m’agraden de debó. Amb una horeta faig feina i m’ho passo de conya. A partir d’ara ja no els tindrè de pidolar al bo de l’Armand.
Avui he plegat de la feina i he anat disparat a casa a les cinc en punt ja tenia els rollers als peus i apunt de fer una pujadeta a Certès (400 metres positius i 5.500 metres de distància). Ara el dia ja comença a allargar-se, però no tenia molt clar si no acavaria de nit. He tingut temps de jugar al cuit i amagar amb les últimes llums del dia, quina llum tant guapa la del final de la tarda. I quina pau al poble de Certès.
La pujada l’he fet fent canvis de ritme, fent un quilòmetre a 155 pulsacions com a màxim i un altre a 175 com a tope, crec que m’ha sortit un bon entrenament. La baixada l’he fet a 145 pulsacions, per l’antic camí, entre arbres, trialeres i passant per una antic camí medieval. A les sis ja tornava a estar a casa. Ara ser que a les tardes ja tinc temps de fer una pujadeta amb rollers…
Una hora de felicitat que volia compartir amb tots vosaltres.
Salut !!!!

8 comentaris:

PGB ha dit...

Isidre, podries concretar de què va aquest invent? :P
I ja que hi som, ara que tindré temps, m'agradaria entrenar una mica. Em fas cinc centims del rotllo pulsacions? ;)

Isidre Escorihuela ha dit...

Bon dia PGB, l'invent en qüestió son uns esquis de fons amb rodes. En concret aquets son per practicar la tècnica de clàssic, tambè ni han amb tècnica de patinador. Als de les fotos els i falta la fixació, fixació de fons obviament. La roda del darrera, dels meus, es bloqueja i impedeix que l'esqui llisqui endarrera, es a dir que cara amunt no pots anar endarrera.
Els corredors d'esqui de fons els utilitzen durant l'estiu-tardor per preparar la temporada. Tambè hi han curses especialitzades. Normalment pujes ports de muntanya per carretera i et busques la vida per baixar. Jo normalment busco caminets i baixo corrents o la meva Santa em be a buscar...És genial i et posses en forma !!!!.
Pel tema pulsacions és més complicat. Primer de tot un pulsómetre, una prova d'esforç per saber els teus llindars i a partir d'aquí tot és més fàcil. Però una cosa cassolana sol ser:
Per fer volum (fons) no pasar de 150 pulsacions (això és lo normal) o si no tens pulsómetre mentre facis activitat puguis seguir parlant amb normalitat. Tot és una miqueta relatiu. Depen molt de la gent, jo pulso molt baix amb repòs i els meus referents son molt personals...Si vols alguna cosa més específica ja ho saps. Salut!!!

Antoniu ha dit...

Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh. Quina coreguda, perquè hi ha confi,no?

Guadim d'aquests moments i no desesperis en el joc de cuit i amagar amb la llum que si perseveres a l'estiu, la llum es rendirà als teus peus.

Guapa, guapa la tarda.

Per cert... fent amics al currele, eh?

Isidre Escorihuela ha dit...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH, Miki...
ummmmmmm Amics a la feina? he,he,he

Anònim ha dit...

k cabrónnnnnnn.

MiKi ,lo de la llum no és al reves???.
Mishima

Ramon Maeso ha dit...

m molat l'inventillo.

abans anava molt en patins de linia, i la idea m molat. es podria baixar per tarteres o pendents pronunciades? pots frenar mes o menys controlat d'alguna manera? on els puc trobar i quants leuros valen? seria possible adaptar-hi rodes més grans per fer tot terrenys?

molt guapo l'invetillo!!! ja estic pensant en algun descens divertit rollo kamikaze!


salut

Isidre Escorihuela ha dit...

Ei Ramón, aquest son per fer nomès asafalt. No els pots treure del quitrà. Baixar??? Difícil, molt difícil...Però tinc amics lokus que baixen...Tot depen del que estimis al teu cos.
Pel que tu dius de pistes o totterreny hi han uns altres trastus que es diuen Skike, busque-ho pel internesss...
Els meus rollers (els de l'ha fotu) més la fixació entre 140-160 eurinyus ;-(
Apa fanàtic.

Antoniu ha dit...

Kantu (hi ha... ja m'entens) vaig una linea de negoci més enllà de les nostres fronteres amb els rollers.