dimarts, 9 de desembre del 2008

ESPATLLA !!!!!


Que si mal aquí, que si mal allà, que si avui el cap, que demà l’esquena, que si naps i que si cols... “La tendinitis i l’artrossis de la meva espatlla m’està amargant...”

Fart, estic fart de sentir-me a mi mateix. He pres la decisió de anar fent sense atabalar-me massa.
He passat una temporada menjant-me el cap. Que si hem faig gran, que ja no recupero com avans, que estic perru, que no hem motivo...
Tinc a la gent, a la meva gent desesperada; la meva parella, el nanu, els amics, al meu metge, a la fisio... Tots estan de mi, dels meus mals i de les meves menjades d’olla fins al cap de munt. Tots hem diu que ja sóc grandet i que ja ser el que haig de fer.
Doncs si; ja ser el que haig de fer. De moment sortiré a tibar amb delicadesa, amb suavitat “con ritmo sabrosón mi amol” i també sortiré a estripar una miqueta (o bastant) les pells de foca.
Ben mirat, he deixat de tibar durant pocs dies...I estic satisfet perquè he vist que tinc un grau residual sobre el 6c i fins si tot 6c+ al segon tientu. Passo d’anar al roco a fotrem més mal. He canviat el roco, per les pells de foca i el frontal. A les nits vaig amunt i avall (com els vampirus) per les estacions d’esquí del costat de casa. Vigilant amb les retracs i els trolls. Tinc sort; a vint minuts de casa tinc una estació d’esquí.


Així doncs que seguirem fent...Hem sentiran queixar-me, però amb alegria. Seguiré anant al metge(amb alegria) que m’infiltri l'espatlla, a la fisio que m’apreti (gràcies Marta)...I als demés agrair-los que m’aguantin tant.
Gràcies Bernat i Ester.

Aquests tres dies he corregut pel Montsant (gran terra, millors parets i excel·lent vi).
He mantingut el meu grau residual, he fet unes bones volades i he gaudit com mai veient com el nanu encadenava un 7c al segon pegue.

Salut i vida !!!!!!!!!!!!

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Isidre..i divendres a liar-la a la PXB...això senta millor que 10.000 infiltracions, lubrica les articulacions, anestesia els mals i allunya els nervis...fijo!

Joer si haurem de fer una secció de tullits...la meitat estem tocats o resentits d'alguna part del cos...hehehe

A pinyón, ens veiem bow

Anònim ha dit...

Mas vale residual en mano que pajaritos en vuelo.

El que deixi el cos, en el que sigui, i "a muerte"

Ens veiem lo dV

Marieta ha dit...

a mi em faria por anar de nit per la neu i/o pel bosc. cuidadu, cuidadin i cuida't.

Josep Barberà. ha dit...

Aquesta entrada podria haver-la escrit jo mateix...sembla que ens haguem llegit els pensaments.
Vaig començar a trepar amb 35 anys plé d'il.lusions i energia, als 37 encadenava el meu primer 7a a vista com si res...amb la moral pels núvols vaig decidir que faria 7c abans el 40.
Un seguit de lesions per sobrecàrrega encadenades des d'aquell mateix instant, i que encara vaig patint en el dia d'avui, m'han portat a acceptar que en aquestes edats més val no posar-se fites gaire ambicioses. Ara intento disfrutar passejant-me pels 6b's, i de tant en tant anar catant alguna via un xic més complicada i avant!. Sempre que em trobi bé, es clar!.

Em solidaritzo de veritat amb tots els que algun cop hem estat Ferraris ben afinats, sempre ocupant el carril esquerre, sempre avançant, i ara ens toca donar pas ocupant ràpidament els carrils reservats per a vehicles lents...no fora cosa que ens cridin l'atenció, per circular tant lents.

Suposo que és llei de vida, però això no lleva que costi d'acceptar.

Una abraçada Isidre.

Mingo ha dit...

Isidre benvingut al club, ei tranquil que no passa res. Continuaras fen 7a o 7b o el que et proposis segur, però de tan en tan el cos ens dona tocs d'atenció, quan fot fred es queixa més. Deixa'l reposar una mica i després a muerte un altre cop, però sobretot relaxa't i disfruta de la neu, dels amics, ...

Raquel ha dit...

Ei Isidre!!
Felicitats per saber canviar la queixa sense sortida per una queixa alegre!!

I... tela, ja m'agradaria a mi tenir un grau residual de 6c!!

Ànims, que segueixes sent un bou!!

Anònim ha dit...

Gator!

qui no te un all te una seba, l important es no parar

nosaltres al final poca cosa, dissabte bricolage, diumenge bellavista i dilluns clot del tambor

ens veiem divendres

jordi

Isidre Escorihuela ha dit...

TRanki, Edu, Marieta, Josep, Mingo, Raquel i Jordi. Ben parits tots.
Gràcies pels ànims i segur, que ens veiem tibant-li com uns bous.
Salut i un abraçada

ALBERT ha dit...

Jo l'unic que tinc residual els la m...a dels cal.....s
Venga xaval, espavila que són quatre dies i ja n'han passat dos i mig. Com deia aquell?: "Si lloras por no ver el sol...."

Antoniu ha dit...

Buenas Kantu
(hi ha confiansa, nol?) pues si chicooo con amol todo sabe mejol. Apobechal la opoltunidad que tiene de disflutar de mil cosas que no son la escalada como pol ejemplo, la randoné, el running, las tapitas, el amol, los gusano asesinos, la fotoglafia, el nanu, tu santa...

Mil cosas estan ahi esperando, chico! a por ellas.

Un abraso, brother!

isaki ha dit...

Té entenc perfectament, m'acabo de recuperà d'una dichosa tendinitis de colze i avui m'han operat del canell.
Abans em deseperava amb les lesions i em fustrava veient com els meus companys progresaven i quan em recuperava i tornava agafar una mica la forma em sortia una altra lesió i tornar a començar. Ara mateix convic amb les meves lesions i les acepto i el poc temps que Aconsegueixo no esta lesionat miro de disfrutar-ho al màxim amb la gent que m'estmu. No sé si es mala sort o mala genética però es el que hi ha, però haig de reconeixer que de tant en tant s'he m'escapa un ME CAGUN D.........

Jaumegrimp ha dit...

M'afageixo a tots els missatges d'ànim! i com molt bé diu la Raquel, ja m'agradaria a mí tenir el 6c de grau residual!!! no t'explico la llista de lesions i tares que t'aburriria....a disfrutar!