divendres, 28 d’agost del 2009

Monotonia


Poques, poquetes novetats dins d’aquest dia a dia d’entrenillus maratonians. Foten-li molta càrrega a les cames i al cos sencer amb circuits de gimnàs, sessions de tècnica de cursa, “banyeres” d’aigua gelada per descongestionar els pernils...Res, gent, aquesta monotonia que se t’arrapa durant aquest dies de sumar i sumar. Aviat sèries i canvis, llavors els entrenaments ja entraran dins d’una altre categoria...Però això serà a partir de la propera setmana.
Ja m’he pillat les sapatilles per la marató...Ara que funcionin.
Salut gent !!!

3 comentaris:

Carles M. ha dit...

Bones isidre,

Tot i que et veig a quasi a diari aprofito per fer un comentari al teu blog....

Tens raó que de moment els entrenos no son gaire canviants peró ja falta poc per les series llaaaaargues.

Ens veiem dema a l'estadi.


NB: Avui li passo la llista de les "bambes" al meu cunyat a veure si per la Mercé ja les puc recollir!!!

Isidre Escorihuela ha dit...

Eps, desprès quedarem farts de les sèries...Però en tot cas tot és genial
Salut

Xavi ha dit...

Bona elecció! Massa lleugeres però pels meus genolls. Jo fa anys que vaig amb aquesta marca i n'estic molt content. Si les compres per l'ebay a Anglaterra t'estavies una pasta...