dijous, 10 de setembre del 2009

FILOSOFIES



Aquest matí, com quasi be tots els matins del món he fet un repàs a les mes webs preferides i un cop més he trobat una entrevista genial. La veritat es que darrerament dins del món de l’alpinisme s’estan cuinant plats molt interessants. Plats de cuiners anònims que fan que la cuina de muntanya estigui viva dins dels vaixells pirates. Hi ha d’altres cuines molt més mediàtiques que es cuinen dins d’uns circs que, a mi no m’aixequen cap tipus de passió. Una cuina és l’elaborada per uns mestres xefs amagats darrera dels fogons i l’altre son Mac’Donals que t’omplen sense més.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

ole els teus collons,jo com sempre em fare un entrepa a les nostre muntanyes.sergi.(Alella).

Anònim ha dit...

ole els teus collons,jo com sempre em fare un entrepa a les nostre muntanyes.sergi.(Alella).

bulderban ha dit...

Amen Bou ! Yo tengo guardada esta entrevista a Carlos Soria y la leo cada poco tiempo. Para mi es un pequeño tesoro. No se si ya te la he pasado antes pero por si acaso no lo he hecho: http://www.revistafusion.com/2005/abril/report139.htm

Abraçada !