dijous, 17 de maig del 2007

DIA NEGRE ?. TIBAR, TIBAR, TIBAR


Ahir va ser un dia negre a la feina, d'aquells que no acaves d'entendre perquè has d'aguantar segons quines coses i perquè existeix una jerarquia imaginària (feta per uns il·luminats) te l'has d'envaïnar (la jerarquia) ...En fi ja s'ho faràn.


Lo millor tenia que venir, sense cap mena de dubte. A les cinc havia quedat amb la Mercè a Santa Coloma (Andorra) per anar a tibar una estoneta. Puntualment ens dirigim al sector cementiri. És un sector ha hon les vies son més llarguetes (20-25/30 metres) i amb el grau un pel apretat (norma d'Andorra), amb un granet brutal i súper adderent. Fot un ventet fred, però cap problema. Al principi estic una mica ratllat, però al contacate amb la roca la cosa ja passa. Comencem per 5c+ ¿¿¿¿....???? (això es un grau subrealista del Biga)... És una via xula. La Mercè la fa amb tope rope, ja que entre seguro i seguro has de fer un trekking . Com que la part de dalt tira enrrera, diu que nota els braços...però està forta !!!! . Em posso a un 6b costa pa'tras i surt a vista, una via guapa. Estic animat i hem posso a un 6c al costat de mort qui t'ha mort?. Comença per un fissura guapísima, uns passets finets i la part de dalt que tira enrrera amb uns pasos complicats i un de llarg a la sortida. Surt a vist !!!!. La Mercè la prova amb tope rope i fa la fisura i baixa. Camviem de sector, perquè en aquest ja fot rasca . Sector Biga Bloc. Li tinc ganes a un 6c És pot fer . Deu metres de via explosiva i tambè surt a vista . Ostia quina tarda, acavem per relaxar amb un 5+...

Una bona tarda

Avui toca anar a corre (els projectes estiunecs s'acosten...). Divendres tibantor a Tres ponts, amb el Patrik i diumenge a tibar amb el Nanu, la Santa i la Mercé, que han de practicar per fer de primeres que la Jonte s'acosta....

Au gent ja ho saveu si hi ha mal rotllo al curro a tibar !!!!!

2 comentaris:

ramon ha dit...

Hola Isidre...

Soc en Ramon de La Seu d'Urgell, et deixo la meva adreça de correu, si em pases la teva et faré arribar una informació respecte els graus de les vies de Coll de Nargó, ok?
ramonrub@wanadoo.es

Salut

Anònim ha dit...

Ei Isidre
sóc l'Iñaki. Ara per ara estic lesionat, pel moment... i de tant en tant em moro d'enveja mirant el teu blog.
Escolta, et passo el meu mail, així ja el tens (inakirubio@andorra.ad) i digue'm quan penses anar a les gorges de la jonte. Oi que això queda cap a Montpelier? Alguna vegada me n'havies parlat, crec.
Si no us fa nosa i ja estic recuperat potser la Teresa i jo ens apuntaríem.
Ja en parlarem
Iñaki