dilluns, 11 de juny del 2007

S'OBRE LA PARADETA


Au gent obro la paradeta i obrim la setmana (buffff)...Tinc coses per explicar-vos i fotos per ensenyar. Però encara les tinc que descarregà. Li vaig agafant el fil al rotllo del digital. A part, que dins de la camera i tinc contrastos, no fotogràfics, sinó socials. M’explico, divendres al vespre era la festa del bo del Xavi Pastor (40 tacos). Ens vàrem trobar una bona penya al Molí dels fanals... La cosa es va envelar i jo molt prudentment a les 01,15 del matí cotxe i cap a casa. Em pensava que anava força be, però al matí no recordava com havia passat per la Massana !!!!....
En fi ho vàrem portar com vaig poder i a les dotze cotxe i destí a Teradets. Objectius: L’engendro a la paret de les bagasses i la Galí Molero a Roca Regina...Quan tingui les fotos descarregades us o explico.
Venga fins ara

Per cert fixeu-vos que ara he posat carpetes mireu a dalt a la dreta. És a dir que ressenyes de vies llargues, allà les trovareu. Per exemple les del disabte