dilluns, 18 de juny del 2007

TOT ME DONE VOLTES


La vida ja n’és de curiosa...vinga ara m’ha tocat patir un atac de vertigen !!!!!. Ja ho veieu un trepador que no es pot aixecar de la cadira. Ja te tela el tema !!!!.
Tot i així tinc mooooltes coses per explicar-vos. Em queda pendent la Galí Molero. I dissabte amb la Mercé ens vàrem penjar a la via Joan Freixanet de les Bagasses (Terradets). “PEDAZO VIOTE” súper. Via llarga i mantinguda i ben acompanyat...que més es pot demanar.
Diumenge vaig gaudir d’un dia d’escalada familiar Bernat, la mega Santa (cada dia més) i jo mateix. Vàrem baixar a Perles...Tardet cap allà a les dotze. La família va arribar tard a casa dissabte al vespre (i jo a casa....) El peque tenia compe a prop de Barna. Campionat de Catalunya d’escalada en bloc. Mal m’està en dir-ho però va guanyar. I la Santa va sortir de festa que ja toca també. En definitiva tard a Perles. Va ser un dia d’èxits. El Berni motivadísim volia provar un 7a. Or Blanc. El faig passant cintes i el Bernat al darrera. Al ataque..... Cullons va el tio i se’l treu; glups amb el mutant.
I la Santa ????. Triomfant com la Coca-cola . Va fer de primera i passant cintes els seus dos primers 5c’s enhorabona, de debò. Be ella ja ho sap que és l’orgull de la casa !!!!!
Au penya quan tingui un moment les piades de les vies de Terradets. I també us penjaré la ressenya original de l’Engendro.
Salut !!!!!