divendres, 17 d’agost del 2007

100


Si, gent qui ho tenia de dir ja porto, amb aquest 100 post escrits...Ben mirat quina cullunada tant gran no?.
La intenció del blog era, i encara es , la de donar informació sobre vies d’escalada, llocs per fer bici corre o qualsevol activitat relacionada amb la muntanya. Però, crec, que amb els dies també ha esdevingut una manera de fer-vos saber el que faig durant les meves hores mortes i de comunicar-vos el que significa per mi fer muntanya o qualsevol activitat relacionada...ja ho veieu. També amb paciència he pogut conèixer al meu nanu, a la Santa que m’aguanta totes les neures, als meus millors col·legues de tibades o patiments i lògicament m’heu conegut a mi. A la part de mi que m’interessa que coneixeu està clar.
M’agradaria pensar que algunes de les rutes que he penjat hagin servit a algú per poder fer-les i em faria il·lusió pensar que hi ha gent que ara s’anima anar a fer running a la Rabassa (ja esta bé de tant Naturlàndia). Que s’ha animat a caminar per algun lloc o el que sigui... I a tots que em contesteu: Mishima, iron miki , xp destructor, nyapuguapus...Merci per fer-ho i als anònims que em llegiu moltes gràcies per fer-ho (us tinc controlats i cada dia en som uns trenta). Moltes mercis.

Avui però és un mal dia per un dels boscos que més m’estimo d’aquest peculiar País, la Rabassa (Sant Julià de Lòria). Aquest Govern inoperant, obsolet cacic i carca a donat permís al Comú de Sant Julià de Lòria, encara més cacic i molt més carca per poder talar una part important d’aquest bosc per construir una “MERDA” d’atracció que portarà a la gent pel mitg del bosc en una espècie de trenet fet de troncs. En definitiva una cutrada !!!!!. Tenint en compte que per pujar a la Rabassa hi ha una carretera perfecta. Aquest “giny” no te ni cap ni peus. Be si que el te, algú deu fer l’egipci i li cauran uns quants eurinyos. En aquest tros de bosc que ara ja estan talant hi viuen molts animals entre d’altres galls fer. Quina pena i quina vergonya !!!!. Això és la llei de l’ordenuuuu i manduuuu.
Be gent doncs això MOLTES MERCIS PER SER-HI.
Una abraçada
Avui bici amb l’Iron Miki i mister finura (Ricard).
Ahir va tocar roco-destructiu i un soparet amb el Patrik, la Marta i la Santa.
Missatge pel nanu. Molts ànims que tot anirà súper ja ho veuràs. Ets un Crak demà a tibar eh?

I per la resta sigeu feliços i revolucionaris que ja ho veieu s'ho estàn carregant tot !!!!!

Ara veig que he posat molts links...però és luuuuu que hi ha

11 comentaris:

Antoniu ha dit...

Felicitats pel centenar.

La veritat han passat ràpid. Encara que des de l'altre costat de la pantalla és molt més fàcil. Ja que fer una entrada cada dia amb alguna cosa a dir i a més amb links i fotos, doncs no es tasca fàcil.

Suposso que es per aixó que uns 30 lectors et seguim dia a dia.

Vinga a fer-ne uns 100 més que no ha estat res.

Bon finde a tots i a totes (ummmmm)

Anònim ha dit...

La nostra participació en el teu blog te aquest punt de misticisme que els grans esdeveniments mereixen. Per cert El Gran Real Club Deportivo Español ja te el primer titol de la temporada,el Ciutat de Barcelona,quin club.. quasi tan gran com el Kantugansu...we are the champions...
Mishima

Gatsaule ha dit...

Ànims i a continuar, que als berguedans ens va molt bé d'agafar idees per fer en el teu petit i destrossat país.

Anònim ha dit...

Ei Isidre, enhorabona!
I bé, podem ser tot lo revolucionaris que vulguis però qui té la paella pel mànec no la deixa anar fàcilment, ja ho saps. Ara, defallir no s'ha de fer mai! A vegades ens emboliquem en causes perdudes (en el meu cas, en el maleït bloc de pisos aquell...) però mira, és aquest estat d'"emprenyamenta" el que a vegades ens fa notar que estem vius i caram, val la pena.
Apa, records per l'Arxiu!

Antoniu ha dit...

Ara m'agrada més els links als fans. Per cert, el de la teva Santa...

Felicitats a l'Espanyol i Mishima for president dels periquitus.

Ens veiem aquesta tarda hipertrofia.

Anònim ha dit...

Francament Isidre, no em podies tocar més la pera amb aquest link tant teu que m'has dedicat. M'identifico mil amb la Mafalda però amb aquest pitram que ocupa tota la pantalla la veritat és que no....
Com me n'alegro de ser dona!!!! i es que tanta testosterona no pot ser bona per la salut.
La Santa

Anònim ha dit...

Enhorabona campió,bona feina ,aquest blogg esta molt lolo ... KANTU FOR PRESIDENT.
posa't un 10
2express for you...

Antoniu ha dit...

Santa...

Tanta Testosterona no pot ser bo per la salut. Per la salut de qui?

;)

ramon ha dit...

Eiii.. Isidre..ç
Felicitats per l'aniversari CENT ja comença a ser un numero prou important.
Pero continuarem a l'aguait i esperarem al doscents.
FELICITATS

Anònim ha dit...

Ei Isidre
Felicitats pel centenari (que ja és difícil de dir)
no només tens un blog collonut sino que a més he seguit alguna de les activitats que proposes: fa poc he tornat a Andorra i me'n vaig anar a la Rabassa a correr una mica. Però no vaig trobar cap oset de peluix ... Volia fer el recorregut que anomenes Winnie de Puu però em vaig en-Rabassar i vaig acabar corrent per la pista blava
Iñaki

bolas ha dit...

100??? Però si va ser "ahir" que vas començar!!!

A continuar el ritme.

(Hem quedo amb les fotos dels teus "fidels seguidors").