divendres, 30 de gener del 2009

Cursa amb esquís: ALTITOY


Aquests dies tinc el bloc una miqueta deixat, tampoc tinc massa que explicar: entrenament, entrenament i entrenament. El nanu entrenant molt fort al roco i jo amb els esquís.

Aquesta tarda marxem una bona colla d’Andorra a fer una de les curses mítiques dels Pirineus l’Altitoy, info aquí.
Espero que hem vagi millor que la de la setmana passada, a la cursa la Traça Muga. Quan anàvem infiltrats amb el grup davanter una mala caiguda em va fer saltar l’esquí i senzillament va anar per lliure i el vaig perdre...Increïble, però les coses són així. Ja en tinc uns de nous, i súpers lleugers. Demà els estreno....mal dia en cursa, però es el que hi ha.

S'ha de dir que l'organització, es va enrotllar molt i em va regalar uns fantàstics esquis Blizard,fan molt bona pinta, la veritat però per corre son un pel pesats... La Santa ja te esquís nous. Gràcies a la casa Blizard i a l'organització, de debò.

Molta salut a tothom i la setmana que ve us passo la crònica.

3 comentaris:

Jordi Rubió ha dit...

val, val, gator........que digo yo.....i què hi foties tu entre els primers?? eres un infiltrao.
Per això vas perdre l'esquí: anaves infiltrat fins les orelles i no veies ni on posaves els esquissos, piltrafilla.
Que vagi bé la propera cursa.

jaumeplanellpiqueras ha dit...

Isidre, que ja no es porten lligats els esquís? vaja mala sort no? com vas baixar, amb un sol esquí tot derrapant...vaja feinada...que vagi bé la propera cursa!

Antoniu ha dit...

Kantu (hi ha confi, no?)Suposo que en un esport on hi han tan factors ha de ser difícil no trobar-se amb problemes.

Encara sort que no vas pendre mal. Així que molta merda a la Altitoy i al loro!

Una forta abraçada!